torsdag 8 maj 2008

Underbara dag

Började dagen med en lunch ute i solen med Malin inne i slussen. Efter det åkte vi in till skolan för att göra klart vårt arbete som ska redovisas imorgon. Effektiva var vi verkligen och skönt att hälften av jobbet är klart, nästa del är redovisningen imorgon.

När vi gjort detta åkte vi ut på landet, ingarö för att placera oss vid en som det så fin kallas (tror jag) driving range och slå lite bollar. Det var riktigt kul och skönt med så fint väder. Det där ingarö är riktigt fint, dock helt isolerat från omvärlden när det gäller kommunikation.

När jag satt på tunnelbanan påväg hem stog det en docka i vagnen. Eller det var en flicka men hon var vacker som en docka. Hon stog där och log, hon och hennes leende spred sig i hela vagnen. Hon var så vacker i håret och hennes hy ska vi inte tala om samt läpparna som var hallonröda. Långa vita ben hade hon också och en vit kappa på det. I handen höll hon en stor kassa och ur den tittade det fram lila blommor och man visste inte vem/vad som var vackrast hon eller blommorna. Den tösen fick mig att gå ut med ett leende på läpparna jag med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag går i Tibble gymnasium i Täby! Du då? :)

Anonym sa...

aha, okej! Bor du i nacka också?