måndag 5 maj 2008

Borås!

Invigning
Titta vad många pompoms vi har :D
Pogrambladet var väldigt tjusigt denna gång.
PCD FAMILY <3


Jag och min vinnare, Mindy

Lite häng på hotellet, och philadelphian var självklart med haha
Saras och min packning för senior-dagen
Chillar lite i väntan på insläpp
EAGLES, SM-guld SM-guld!
och nedan jag i kön med skylten, ser ut att vara tre år gammal. Borås käraste Borås, hade aldrig klarat av att bo i en sådan liten stad haha men nu till sak. SM hölls i Cheerleading detta år i Borås och därav min lilla tripp ner dit. SM-GULD SM-GULD SM-GULD! För båda mina gamla lag! WIHU :)


Jag ville inte hem, jag ville vara kvar i "cheervärlden". Jag har mått så dunder bra denna helg och jag är som på nytt född, nya tag fasten jag gärna hade stannat och umgåtts med älsko cheerleaderserna lite mer, speciellt min älskade Mindy!


Här hemma har gården blommat ut för fullt och det är underbart. Dock vart det knappt någon sömn alls inatt och jag började dagen med ett prov, kändes ju inte allt för bra. Därför jag är hemma nu för att ta igen min skönhetssömn, så natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

underbaraste <3, ses snart igen hoppas jag :D

SM GUUUUUULD!

Anonym sa...

hahahah aaa fan :P hahahaha