måndag 12 maj 2008

Rosa

För ett tag sedan då blommor och träd precis hade blommat ut stog alla i kungsträdgården och fotade de rosa träden. Jag själv behöver bara dra upp persiennerna eller gå ut på min uteplats så har jag rosa blommor ovanför mig.

Små saker gör mig lycklig, som detta. Allt detta pga att det endast är 10 skoldagar kvar, två veckor och fyra dagar till självaste studentdagen. Har bara en redovisning kvar i skolan och idag fick jag MVG i min uppsatts jag skrivit i naturkundskapen (och jag som hatar natur och som trodde jag skulle få IG i slutbetyg, men nu blir det andra bullar).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojda,MVG i naturkunskap, men knappast i stavning, uppsats stavas det val??

Anonym sa...

Tack så mycket :) Men det är bra träning att gå ut med hunden också :)

Anonym sa...

vilken fin bild! =)

Livet är en fest sa...

anonym: omg gå o va stavkärring/gubbe någon annanstans!