tisdag 13 maj 2008

Helgen


Fyfan vilka bilder. Har jag spott på läppen eller whats up o orka trycka armen mot kroppen så fettet pressas ut. Men denna bild har publicerats så jag kan lika gärna visa dem här även då jag SERIÖST får ont i magen av dessa bilder. Enjoy!

Ikväll är det skiva, är dessvärre inte alls taggad. Jag gillar inte utgång på vardagar (fredag räknas inte). Den här veckan har dessutom börjat jävligt segt, har varit och ÄR så otroligt trött. Men ska bli härligt att träffa Malin och Vanessa som jag ska dit med. Tjopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha båda bilderna är hemska! speciellt den på dig och mig. jag ser ju inte lite dyng ut haha

Anonym sa...

Jag tyckte den var snygg ialf :)
Jag äter, äter upp allt ;) Jo men det var mest bara den dagen jag glömde äta. det var så mycket. Idag ska jag äta upp allt i kylskåpet ;)
Puss.