måndag 19 maj 2008

Iphone


Ibland fastnar jag för saker, de kan vara bra eller dåligt, oftast dåligt då det innebär massa pengar. Vad som slagit mig i huvudet denna gång är en Iphone. Nej jag kom inte på det nu men nu vill jag ha den mer än någonsin.

Har suttit framför datorn och läst, kollat och läst ännu mer om Iphonen. Jag hade köpt den på en gång om det inte vore för att den måste beställas över nätet. En annan liten sak att nämna är ju att jag precis skaffat en ny mobil, något surt, speciellt för mammsen som betalat en hel del för den.

Men denna gång ska jag vara klok och förnuftig, jag ska vänta ett tag. Jag ska istället för att få en ipod i studentpressent ta pengarna och spara dem till iphonen, och blire ingen köper jag mig bara en ipod senare.
Jag gillar inte att vara materialist, anser mig inte själv att vara en heller, men kan ju låta så om man anser sig själv vara kär i en pryl. Men för att tilläggas så är jag inte allt för prylkåt egentligen, bara som sagt när jag fastnar för saker så som nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej! mogi här! 8) jada, jag kan surfa på iphonen, det kostar pengar som vilken mobil som helst så jag använder det inte allt för ofta, använder mest sms, telefon + ipodden som e sjukt bra! men det är en sån grym mobil! bästa teknikköpet!!! :D