söndag 25 maj 2008

Massa babbel och lite till

Vet ni vad? Jag tänkte byta bloggadress igen hahaha, fyfan vad sorligt. Men återkommer om det senare nu tänkte jag uppdatera er lite om vad som försegår i min hjärna och värld.

Ikväll har det varit super party! Party i form av eurovision songcontest och massa onyttigheter som pizza och efterrätt med mina föräldrar och ronaldo. det har varit mysfaktor 100 måste jag säga er.

Annars så är det student om feeem dagar typ, helt otroligt. Även då jag får min resa betald och allt i studentpressent ska jag få något mer. (tanken var att jag skulle betala en del iaf av resan men som sagt jag fick det). Jag har som ni kanske läst varit helt inne på en iphone. Pratade ikväll med alla i hemmet om vad dem tyckte hehe, som vanligt är pappa på min sida och säger att jag får den om jag vill ha den. Jag borde vara ööverlycklig men nja. Jag har läst som en tok om iphonen och har nooog kommit fram till att den inte är värd pengarna. den har tex inte den simpla funktionen MMS? TRÅÅKIIIGT eller videoinspelning, ELLLER att man får ha mp3 - ljud som ringsignal! Dessutom älskar jag ju min lilla blackbeauty till phone nu liksom!!

Mamma tycker nog att man ska få smycken och sånt i studentpressent men det är såååå otroligt onödigt att lägga pengar på då jag i princip aLDRIG använder smycken. har ett tunt guldarmband på höger handled som jag fick i 18års pressent och det är det enda jag använt såpass länge och tänker forsätta ha på mig, men inget mer tack!

Har inte skrivit såhär slarvigt eller mycket på länge, men tänkte eftersom jag snart ändå ska byta blogg (IGEN) så spelar det ingen roll hur det ser ut här höhö.

Sitter förövrigt med saker i håret och testar studentfrisyr hehe, testade kläderna idag och jag måster erkänna att jag blev lite tårögd, så vacker jag är!

Får jag fråga föressten, måste man ha vita skor på studenten?
(jag vill liksom ha mina höga som har svarta remmar på) kom dock nu i denna stund på att det kan ju matcha till mössans svarta rem. Äsch fuck "måste" och "ska" jag kör mitt race!

TJOPPILOPP

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka svarta högklackade är det? Jag tror att jag vet vilka du syftar på (har du haft dom på bild här i bloggen någon gång?). Om det är dom jag tror att det är så tycker jag inte att du ska ha dom till studenten, skorna är snygga men jag tycker inte att dom passar till en vit studentklänning (om den nu är vit..) hehe.

Skulle bara säga det.
Kram.

Livet är en fest sa...

Maria: Hmmm jag har säkert haft dem i bloggen, men det är inte mina SKOR boots liksom, utan dessa är öppna..tänker vi på samma?

Livet är en fest sa...

http://4.bp.blogspot.com/_WaZEAli3hPo/SCTBcf14tRI/AAAAAAAAANs/IRii8XXA564/s1600-h/jos19+005.jpg

Dem tänkte jag på! Men inget är bestämt så ja säg er åsikt (blir ändå att jag gör som jag tycker men kul o intressant att höra andras åsikter)

Anonym sa...

Japp, det var dom skorna jag tänkte på. Jag tycker verkligen att dom är tuffa men dom är licksom "för" tuffa för en vit studentklänning. Men som sagt så vet jag ju inte hur din klänning ser ut heller :-P

Hare bra!